Tuesday, June 1, 2010

Lunch @Coffee Bean

Lunch tadi gi Coffee Bean, Juru Auto City ngan kak ida, kak kiah, dan kak su..kalau aku servis kereta kat Perodua, kat Coffee Bean ni lah aku selalu lepak..suasana yang tenang dan nyaman..oklah, nak sambung buat kerja..silalah menjamu mata ye...hihihihi..


kak su


kak ida

kak kiah

scone


caeser salad

chicken pie

lasagna

chicken avocado

p/s: hari ni en3 pasal makanan je ek :D

12 comments:

madamzu said...

kauthar..nie sengaja ambik gabo tepi, nmpk muscle lengan i tau...

Jiejah @ Iza said...

uikkkkkkkkkkkk dah take ober keje akak yer ?
asyik lerrr menepek gmbr makanan hehe

Kauthar said...

madamzu: i'm sorry..hihihihi :D

kak jiejah: hahaha..masa nak tepek gambo2 ni td ada gak teringat kat akak..takpela akak kita bekerjasama lah dalam hal ni..hihi

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah sedapnyer santapan ari ni...erk...nak tikit leh nyam2

ayah,ummi, farish said...

betul lah..hr nie asyik entry pasal mkn jer...melelh air liur...

Kauthar said...

anje: alhamdulillah..rezeki hari ni :)

kak maya:huhuhu..esok pun en3 makan gak kot..tungguuuu!

sayangsayangibu said...

nak...sikit
heheheheh............
meh makan nasi ambeng ;o

[-suziey-] said...

wowwwww bestnye food..suka tgk food..ahaks:p waa kalu mcm ni slalu la anta servis kete ek..ekeke:p

rynas said...

wah buat perut berkeroncong bila tgk gambo makanan

Kauthar said...

kak eja: uihh sedapnye nasi ambeng..nanti nak pi umah akak makan lah..boleh ke :D


suziey: aa..suka kalau nak pi servis kete :D tapi kalau pi slalu bankrupt la i..hihiih


rynas: saya pun sama :D

Ain said...

nasib baik ain dah kenyang....

hehehe...

Kauthar said...

ain: betul..betul..betul...kalau puasa ni lagi la tercabar kan!