Monday, June 21, 2010

Sibuk dan busy :D



Assalamualaikum semua :)
Hujung minggu lepas sangatlah sibuk hamba Allah yang seorang ini sehinggakan entry hari bapa pun tak sempat nak di'publish'...sedar tak sedar hari Isnin sudah menjelma...pagi isnin ni jugak sibuk menyiapkan apa yang patut untuk kelas di tengahari nanti...ooohhh tidak!!! InsyaAllah petang nanti akan muncullah entry baru :D


p/s: tak dapat baca pesanan kawan2 di shoutbox..adakah office ku telah mem'block' cbox...waaaaaaaaaa!other alternative pls?!!!

3 comments:

~~ciklinn~~ said...

huhuhuhuhu selamat membizi yer... takpe dah lapang2 nnati baru lepak2 kat blog... hehehhe

\pelokk cikit utk incik atif yer..

A D I A said...

mourn monday ye kauthar hehe. ptg2 nanti2 ok la tu :)

Kauthar said...

ciklinn: haiii..dah lapang sikit dah ni :)nanti kite pelukkan incik atif ye :D


Adia: yup exactly! dah petang dah ni..alhamdulillah boleh relaks sikit maa :)