Thursday, June 3, 2010

Encik Atif dan kamera

Atif memang minat sangat kalau bab2 mengambil gambar..boleh mengamuk kalau kita tak bagi dia pegang kamera..dengan kamera hp pun jadi jugak..my hubby risau jugak kalau atif main2 dengan kamera ni..iyolah kan..walaupun kamera itu biasa2 saja..tapi kang kalau dia bagi jatuh ke...'terpaksa' i beli baru u..hihiihi..tapi sekarang ni dia dah besar sikit , aku bagi jugak peluang kat dia pegang kamera..sebab aku rasa dia memang minat mengambil gambar..sampaikan masa kenduri my BIL kat Johor hari tu pun..dia je yang nak pegang kamera..orang lain semua tak boleh kacau..so, kami redha je lah dengan hasilnye :D
Di bawah ni adalah gambar2 yang diambil oleh encik atif semasa kami melawat keluarga kak faridah dan suami di merbok, sungai petani..pada pendapat aku, hasilnya ok lah untuk budak yang berumur 3 tahun setengah macam encik atif ni..mungkin aku patut bagi lebih banyak peluang lagi kat dia untuk bereksperimentasi dengan kamera..


mak amal dan abah
suasana di sekitar rumah kak faridah

kesan tapak kasut :D

suami kak faridah dok cerita pasal jalan kat my hubby

view dari atas 'pangkin'

matahari petang..

6 comments:

Izan Ishak said...

wahhhh...atif dah pandai amik gambar sendiri. oklah tu pandai dia snap sendiri!

[-suziey-] said...

waaaaa sume ni atif amik ke? pndainya..ok la..bole dibanggakan..hehe..good work atif:)

Kauthar said...

kak izan: hihhi..boleh laa

suziey: aa..amik sendiri..nanti kalau lebih pandai boleh guna kamera canggih mcm aunty suziey punya kan :D

rynas said...

budak2 sekarang ni apa yg mak dgn ayah dia buat confirm dia nak buat sama

Kauthar said...

rynas: betul tu..sampaikan kalau kita masak pun..dia nak masak jugak :D

shaliza said...

matahari petang tu atif amik gak ke? nice..pandai..hhehe teringat nk amik gambaq qaseh..punyelah die marah nk die yg amik..hehhe