Wednesday, June 30, 2010

Atif & Friends :)


Kawan2 atif ialah adik2 aku..yang memang dia rapat sangat..dan jugak sepupu2 aku dan anak kepada sepupu2 aku..kiranya saudara mara je lah..kadang2 ada jugak anak2 jiran tetangga yang datang main dengan atif..tapi jarang2 sekali lah..nanti kalau atif dah ke sekolah mungkin bertambahlah kawan2 encik atif ye :)

Adik2 aku..nuha (mak wa), amal (mak amal) n widad (mak wi) memang rapat dengan atif especially nuha...kalau weekend nuha balik rumah..macam2 lah aktiviti diaorang..atif suka la sebab nuha rajin melayan dan bawak dia jalan2..sekarang ni amal tengah cuti semester, so amal la tukang melayan dia hari2 kat rumah..kalau dengan widad pulak jadi kawan bergaduh..ada je yang dia tak puas hati dengan widad tu..maklumlah, widad kan anak bongsu..so ala2 macam jeles la kot dengan widad :)

atif with mak amal, mak wa and kak ikhlas



Hidayat (anak paksu) pun rapat dengan atif..dayat ni weekend je mesti datang rumah..kadang2 weekdays lepas sekolah pun boleh jugak muncul kat rumah aku..so, atif suka sangat lah kalau dia datang...main game sama2, main bola, main basikal dan macam2 lah...atif ni jenis suka dengan budak yang besar2 sikit..kalau yang sebaya dengan dia tu kurenngg skitlah (perasan dewasa kot..hihihi) hidayat ni darjah enam..so oklah dengan dia walaupun si dayat kuat mengusik..fahmi (abang hidayat) yang dah tingkatan 2 tu pun atif suka jugak..janji diaorang layan dia main..dulu atif rapat dengan ain (adik hidayat) yang darjah 2 sekarang ni..bila sekarang ni dah kurang dah..sebab ain pun dah jarang datang rumah..sebab sibuk dengan girlfriends kat rumah :)



atif n dayat



atif n ain


Anak2 cik fadilah dan pakcik suhaimi pun sangat rapat dengan atif...ikhlas dan ilham dari atif kecik lagi memang rajin melayan atif..masa atif sakit dulu pun diaorang yang selalu jenguk atif di hospital..tapi kalau diaorang ni ada campur pulak dengan anak2 paksu tu..memang gamatle rumahtangga :D



atif with ikhlas (rambut panjang) and ilham


Anak2 sepupu aku yang tinggal depan rumah aku especially auni selalu jugak main dengan atif..selain auni..ada aufa, aisar dan aulia..petang2 tu kadang2 atif keluar main dengan diaorang....tapi disebabkan diaorang ni sebaya @ lebih mudah dari atif..tu yang atif kurang sikit nak main2 dengan diaorang..selain tu, azim dan aiman anak mak uda aku antara yang kawan2 atif dari kecik2 dulu..tapi sekarang ni agak jarang berjumpa..azim dan aiman ni masing2 darjah 1 dan darjah 3..so atif suka la kan :) Disebabkan atif ni suka berkawan dengan budak2 yang lebih tua dari dia, so gaya atif bercakap pun macam orang besar..kadang2 tu kelakar pun ada jugak..nak buat macammana dah terpengaruh kan..jangan terpengaruh benda2 yang tak elok sudahlah!



atif and azim (my fav pic) :)


aiman

6 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

atif yang mesra alam :)

sayangsayangibu said...

atif suka berkawan yo..
nanti bila enariq balik rumah toknyan...
enariq cuba jumpa ngan atif yo..?

AngahSayang2314 said...

brummmmmmm terjah blog uuu
i follow uuu

A D I A said...

banyak kawan atif, bagus kecik2 dah bergaul dgn rakan sebaya dann org tua :)

firahadifa said...

suke sgt bile nengok cousin2 rapat sesama sendiri kan..

Kauthar said...

ieda: hihihi..memang mesra alam :)

sayangsayangibu: oo..ok..nanti nak jumpa atif ckp tau!


AngahSayang2314:terima kasih ye..salam kenal :D


ADIA: memang banyak kawan..tapi saudara mara je lah..


firahadifa:memang suka..harapnya akan terus rapat sampai bila dah dewasa nanti :)