Friday, May 7, 2010

Model !



Atas permintaan sahabat baik aku Ija, terpaksa aku membuat 'photoshoot' ngan atif..adoi susahnye nak suruh dia dok diam..berlari sana sini..last2 adik aku nuha yang ambik alih :)

Ija mintak aku ambik gambar atif dengan baju2 yang aku beli dari dia baru2 ni..

To ija, hang pilihlah mana2 gambaq yang hang nak ye..mintak mahapla..gambo tkdela cantik..dah guna kamera ala2 tak canggih gitu kan...huhuhu..

So these are the pictures k!


Operator TM baru kat rumah kami :D



With ultraman yang baru beli kat pasar malam!



Dengan basikal kesayangan



Ala2 model lah tu :P



Boleh tahan gak gaya ni..




Baru la nak berdiri diam2



Dah tergolek pulak dah!


ADIOS!!!

7 comments:

rynas said...

wah banyaknya aksi Atif pandainya pose...

Kauthar said...

rynas..hihihi..mmg dia suka posing2 cmtu..ala2 feeling cm model..

Unknown said...

boleh jd model kanak2 ni kak.. hehe

Kauthar said...

huih..boleh ke jadik model kanak2 ke ni? kena photographer yang penyabar lah ye :)

ena said...

waahh atif pandai posing ye!

Kauthar said...

ena: hiihihi..pandai la sangat..sampai tergolek2

Safiza Saleh said...

thanks to atif..tak psal2 atif kene jadi model tk berbayar..nnti bila bisness auntie dh meletup auntie bg royalti k..

a few picture mmg atif ada gaya...thanks also kepada mummy atif bersusah payah ambil gmbr. InsyaAllah ija akan publish dlm blog dalam sikit masa lagi...

thanks sekali lagi