Friday, July 23, 2010

Lunch apa hari ni ?

Kami lunch Domino's hari ni..tapi tapau makan kat foodcourt SCM..maklumlah ada orang tu mengidam nak makan Domino's + Char Keow Teow :) Alhamdulillah, dapatlah menyempurnakan hajat orang yang mengidam tu..hihihihi...

puas hati makan pizza large tuh..kenyang sampai sekarang nih :D


char keow teow sapa ntah?


food court SCM..tak banyak pilihan..time lunch ramai orang..tapi kalau masa2 lain..kosongg jee



Korang makan apa lunch tadi?

13 comments:

princess fira wonderful life said...

kuatnya u n kwn2 mkn.... takut i

Kauthar said...

pricess fira a.k.a kak kiah: wakakakka..look who's talking now :P

Zareda Norman said...

kak zar makan pizza free

Kauthar said...

kak zar: alaaaa..tk aci ni..bila nak mai penang belanja pizza?

sarah said...

jauh nya dari KUlim ker SCM....rajin sungguh

Kauthar said...

sarah: hihihi..kami memang camtu, jusco & juru pun kami selalu pi..kalau tkdak kelas la..kalau ada kelas..makan je la kat ofis :0

sayangsayangibu said...

domino pizza ada macam macam set ye... tak pernah cuba lagi.

Lina Rahim said...

haha..tak masak..barang basah dah habis..

Izan Ishak said...

kak izan masak sambal sardinsay plus sayur kobis masak tumis je~~ simple aje~~

sedapnya domino's!!!

Kauthar said...

kak eja: best pizza Domino's...saya rasa lebih sedap dr pizza yg satu lg tu..cuma Domino's tkdelah byk side dishes kan?tadi first time saya makan :)


lina rahim: rajinnye awak selalu masak ek..takpa nnti weekend beli barang2 basah ye


kak izan: apa2pun masakan kat rumahlah yang terbaeeekk kan?bestnyee menu simple tapi pasti sedap :)

miemiey said...

bestnya pizzaaaaaaaaa...nak skit.hehehe..sape yg ngidam tu?

thanks yee follow my biz..kl nk order gtau yeee...

sekali sekala dtg laa ke "hadiah dari hati" yee...

ena said...

nak pizza dominos!!!

Kauthar said...

miemiey: insyaAllah..kalau ada rezeki akan membeli belah kat sana ye :)


ena: ok2..ambik le..hihihi