Wednesday, July 28, 2010

Breakfast pagi ni..


Sarapan pagi ni ditaja oleh kak fiza :D

inilah kak fiza yang baik hati..hihihi..semalam sponsor cupcakes..hari ni bawak kuih sedap!




Kuih lumpia yang sangat sedap dicicah dengan sos cili..aku tak pernah jumpa lagi sebelum ni..



kuih lumpia..dalam isi ayam dan mix vege..kulit luar macam kuih ketayap salut dengan telur dan breadcrumbs..best!




Dah belajar dengan kak fiza tadi..insyaAllah lain kali nak cuba..


Terima kasih daun keladi Kak Safiza..lain kali nak lagi (muka tak malu!)

7 comments:

[-suziey-] said...

waa murah rezeki...asyik mkn org banje..hehe..nmpk sedap..mcm popia pn ye jgk..hehe..

Kauthar said...

suziey: aa..macam popia pun jugak..tapi kulit dia lembut..tu la alhamdulillah..murah rezeki org yang membelanja :D

mummy_ayu said...

uish...sedap tu..yum yum..nak cikit...

firahadifa said...

kak kurt , muka dia cam kak lis arrr kekekeke

sayangsayangibu said...

nanti tolong tampal resepi ye
mcm sangat best aje tu...
ngggeeee posa..posa...posa.....

Izan Ishak said...

sedapnnya...nak seketul dua boleh?
**shoutbox mmg xleh bukak ke?

Kauthar said...

mummy ayu:boleh...boleh..mai penang naa..


firahadifa: ye ke apid..akak rasa dalam gambar je kot..kat luar lain..ctc tk ngan kak lis?


kak eja:memang best kak..kalau dengar resepi tu mcm senang..tunggu saya cuba buat dulu ye, nanti baru tepek resepi


kak izan: mai penang nnti saya buat kak akak..huhuhu..
**shoutbox saya cam ok je ni..akak tkleh view ke?