Friday, July 23, 2010

Hadiah GA yang pertama :D

Salam Jumaat


Semalam balik dari ofis terkejut jugak bila ada kiriman jauh dari Melaka...rupa2nya hadiah Giveaway..Jom melawat Melaka bersama Farish..huhuhu..gembira, inilah hadiah GA pertama yang aku dapat semenjak menceburi dunia blog hampir 3 bulan ni..terima kasih banyak2 ye Kak Maya! Siap dapat surat cinta lagi dari kak maya..hihihhi..insyaAllah kalau kami sekeluarga sampai ke Melaka..kak maya lah orang pertama akan dihubungi ye :)


baucer dan keychain yang cantik..atif sibuk nak bergambar jugak!

6 comments:

ayah,ummi, farish said...

salam...
hadiah yg x seberapa..maaf jer...
akk janji kalau kauhtar dtg melaka..akk belanja kauhtar gi mkn2 & bawak jalan2 1 melaka

kakrose@kakyon said...

salam,
wahh..seronok dpt GA..

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil said...

bestnya.... ina dah dekat setahun berbelog tak penah menang satupun.. hehehehehehhehehe TAHNIAH erkk..

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah bestnyer dapat baucer tu...kita teringin nak pi melaka..hu..hu..tahniah k

ieda said...

tahniah..wah..tak lama lg p ronda melaka la plk..

Kauthar said...

kak maya: ala akak ni...dah best dah tu..janji nanti p melaka mesti contact akak k..nak makan masakan org melaka nih!


kak yon:hihihihi..memang seronok!


Ibu Aqil: kebetulan bertuah pulak untuk GA kak maya..alhamdulillah :)


Anje: seronok kan kalau dapat pi melaka?kite pun tak dapat pi sebab tak cuti sekarang ni..insyaAllah lain kali..


Kak ieda: kali ni tk sempat ronda..baucer tu sy bagi kat ofismate yang mmg kg dekat2 melaka..lain kali insyaAllah :)