Tuesday, November 16, 2010

SALAM AIDILADHA



Assalamualaikum..salam ceria di pagi Selasa yang indah :D


Seronok sekali dapat meluangkan sedikit masa menaip di ruangan blog ni setelah agak lama menyepikan diri dari sebarang berita..apakan daya tuan rumah sangatlah sibuk dengan tugasan hakiki yang perlu disiapkan...peperiksaan akhir akan berakhir hari ni..kertas jawapan yang nak ditanda pulak masih bertimbun lagi..harapnya setelah semuanya selesai dapatlah aku meng'update' selalu seperti dahulu kala..hihhi



Di kesempatan ini ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA buat semua..kami di pejabat ni masih lagi bekerja seperti biasa :( Aidiladha kali ni cukup berbeza buat kami adik beradik kerana mama tiada di rumah..so, tahun ni sambut raya secara sederhana sajalah..insyaAllah Aidiladha kali ni kami akan berkunjung ke rumah tok2 saudara yang tinggal berdekatan..kena pusing satu kampunglah jawabnya!



credit to google image

InsyaAllah, disebelah petangnya kami akan ke Pengkalan Hulu, Perak untuk beraya bersama-sama adik2 kami di Kediaman Abu Nur..rindu sangat pada mereka semua, tak sabar rasanya nak ke sana..


Semoga Aidiladha kali ni akan memberi kita seribu berkat dan rahmat di samping mengajar kita erti pengorbanan yang sebenar..yang diredhai Allah SWT..AMIN!



p/s: semalam mendapat 2 berita gembira : 1) Sahabat baik aku telah disahkan mengandung anak sulung (nama dirahsiakan..hahahah) ; 2) My hubby telah dapat bertukar ke sekolah di daerah Sebarang Perai..tak perlu berulang alik ke island lagi ...alhamdulillah!


6 comments:

tetah najwa said...

salam aidil adha....pi la raya umah mak ndak....kami dah raya sini...farim dapat sek mana?

Nieza Ishak said...

alhamdulillah ..

selamat hari raya kauthar ...

Kauthar said...

tetah najwa: insyaAllah kami pi..farim tktau lagi dpt sekolah mana..hopefully tklah jauh sangat..


nieza: selamat hari raya :D

Shahida Shalahim said...

Kurttttttt!!!!!Salam aidiladha utk semua!!!!sila update pic atif pakai bj melayu.kelakar pic dia tido time nkpi taska hehe.(br Ada masa blogwalking,tgh mlm ry,ironic tk hehe)

Jiey^Mien said...

Salam aidil adha..
=)

Kauthar said...

she: sheeeeeeeeeeee!!!hahahha..ade tak gambar atif pakai baju melayu?lama btol tk dengar berita...


Jiey^Mien: Salam Aidiladha Jiey :D